czwartek, 11 czerwca 2009

wie Grafin

Postanowiłam zacząć nosić moją "egzaminową" marynarkę ;) Kupiona została rok temu z myślą o nadchodzących egzaminach,ale zaczęła pełnić także funkcję bazy do wielu zestawów.Zapięta na guziki dzięki swojemu fasonowi sprawia,że na chwilę pojawia się u mnie talia ;) Tak naprawdę żałuję,że tak póżno ją doceniłam.A na zewnątrz znowu pada... Nic tylko siedzieć i uczyć się niemieckiego prawa cywilnego :( dobrze,że jeszcze polskie trufle uchowały się ;)

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

spodnie-big star (3 lata-najlepsze rurki na świecie!)
top-mango
żakiet-mango
pasek-diverse
buty-butik w Łodzi
torba-river island
naszyjnik-camieu

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie twoj top:)
    ale marynarka tez nieczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w torbie to się zakochałam:)
    katefete.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń